Site icon JAY

Типові помилки, яких припускаються арбітражники-початківці під час заливання на нутру

Починаючи лити на нутру, новачки часто роблять численні помилки, тому їхні показники бувають недостатньо високими. Як це виправити, які проблеми потрібно вирішити?

Більше партнерок, які працюють в нутра вертикалі, можна знайти на сайті у AffCommunity. Нижче представлено добірку з типових помилок, яких припускаються арбітражники-початківці під час просування таких офферів.

Які можна зробити виправлення в креативах?

Креативи повинні мати правильну локалізацію. Кожному ГЕО необхідний індивідуальний підхід. В іншому разі креативи не зайдуть аудиторії, виявляться марними.

Низька клікабельність може бути викликана такими причинами:

  1. Невідповідність вихідних фотографій конкретному ГЕО. Кожне ГЕО вимагає використання певних вихідних фотографій. У різних державах свої фенотипи зовнішності. Реклама із зображенням азіата, залита на європейську країну, не зможе забезпечити очікувану конверсію.
  2. Неправильно вибране оформлення. Креативи слід підбирати ретельно, з урахуванням певного ГЕО. Для держав, що розвиваються і розвинених держав використовувати однакові варіанти не можна. Жителі країн із групи Tier-1, у яких найвищі доходи, банерні реклами давно вже ігнорують, тому провокаційний підхід тут не спрацює.

Помилки в креативах можуть викликатися й іншими причинами, серед яких:

Можливі виправлення в преледингах

Преледингам також потрібна чітка прив’язка до ГЕО. Для отримання ефекту враховуйте менталітет місцевого населення. Греки схильні до тривалих роздумів про доцільність здійснення покупки, тому слід чітко вказувати терміни проведення рекламних акцій. Поляки патріотичні, стимулювати їх до здійснення покупки допомагає згадка про те, що пропонований продукт випущено в їхній країні.

Деякі помилки, яких припускаються під час роботи з нутра-офферами, бувають ніяк не пов’язані з ГЕО:

  1. Відсутність вступу. Не варто відразу приступати до опису оффера. Намагайтеся робити свої промо повноцінними, завершеними історіями. Включайте в них невеликі (розміром до тисячі символів) історії про те, як використання продукту поліпшило життя якоїсь конкретної людини.
  2. Немає заклику до дії. Обов’язково використовуйте його і модифікуйте під різні підходи. Для Tier-1 працюйте з коментарями, а для Tier-2 використовуйте акційні пропозиції.
  3. Відсутній прогрів. Необхідно зацікавити аудиторію своїм продуктом, стимулювати її до покупки. Сенс передлендингу в мотивації користувачів зайти на посадкову сторінку, щоб більше дізнатися про сам оффер. Але пропонувати його одразу не слід — важливо, щоб користувачі вважали, що рішення про подальше знайомство з оффером вони прийняли самостійно.

Чому ще слід приділити увагу?

Арбітражники-початківці припускаються помилок не тільки в промо. Щоб виключити їхню появу, необхідно приділити увагу таким моментам:

Exit mobile version