Вт. Апр 29th, 2025

Починаючи лити на нутру, новачки часто роблять численні помилки, тому їхні показники бувають недостатньо високими. Як це виправити, які проблеми потрібно вирішити?

Більше партнерок, які працюють в нутра вертикалі, можна знайти на сайті у AffCommunity. Нижче представлено добірку з типових помилок, яких припускаються арбітражники-початківці під час просування таких офферів.

Які можна зробити виправлення в креативах?

Креативи повинні мати правильну локалізацію. Кожному ГЕО необхідний індивідуальний підхід. В іншому разі креативи не зайдуть аудиторії, виявляться марними.

Низька клікабельність може бути викликана такими причинами:

  1. Невідповідність вихідних фотографій конкретному ГЕО. Кожне ГЕО вимагає використання певних вихідних фотографій. У різних державах свої фенотипи зовнішності. Реклама із зображенням азіата, залита на європейську країну, не зможе забезпечити очікувану конверсію.
  2. Неправильно вибране оформлення. Креативи слід підбирати ретельно, з урахуванням певного ГЕО. Для держав, що розвиваються і розвинених держав використовувати однакові варіанти не можна. Жителі країн із групи Tier-1, у яких найвищі доходи, банерні реклами давно вже ігнорують, тому провокаційний підхід тут не спрацює.

Помилки в креативах можуть викликатися й іншими причинами, серед яких:

  • відсутність заклику до дії. Закликати користувачів до вчинення дії можна по-різному. Вибираючи відповідний спосіб, враховуйте структуру свого креативу. Для користувачів, які звикли до шокуючого контенту, «call to action» можна включити в тизерну рекламу. Для тих, кого провокаційним підходом не здивуєш, можна використати нативний підхід, що передбачає наочне пояснення користі ознайомлення з оффером;
  • недостатньо чітке позначення оффера. Наприклад, якщо ви використовуєте нативний підхід, чітко поясніть користувачам, яким чином він зможе розв’язати їхню проблему, вкажіть усі характеристики, розміри упаковки тощо.

Можливі виправлення в преледингах

Преледингам також потрібна чітка прив’язка до ГЕО. Для отримання ефекту враховуйте менталітет місцевого населення. Греки схильні до тривалих роздумів про доцільність здійснення покупки, тому слід чітко вказувати терміни проведення рекламних акцій. Поляки патріотичні, стимулювати їх до здійснення покупки допомагає згадка про те, що пропонований продукт випущено в їхній країні.

Читайте також:  Просування компанії за допомогою брендованої продукції

Деякі помилки, яких припускаються під час роботи з нутра-офферами, бувають ніяк не пов’язані з ГЕО:

  1. Відсутність вступу. Не варто відразу приступати до опису оффера. Намагайтеся робити свої промо повноцінними, завершеними історіями. Включайте в них невеликі (розміром до тисячі символів) історії про те, як використання продукту поліпшило життя якоїсь конкретної людини.
  2. Немає заклику до дії. Обов’язково використовуйте його і модифікуйте під різні підходи. Для Tier-1 працюйте з коментарями, а для Tier-2 використовуйте акційні пропозиції.
  3. Відсутній прогрів. Необхідно зацікавити аудиторію своїм продуктом, стимулювати її до покупки. Сенс передлендингу в мотивації користувачів зайти на посадкову сторінку, щоб більше дізнатися про сам оффер. Але пропонувати його одразу не слід — важливо, щоб користувачі вважали, що рішення про подальше знайомство з оффером вони прийняли самостійно.

Чому ще слід приділити увагу?

Арбітражники-початківці припускаються помилок не тільки в промо. Щоб виключити їхню появу, необхідно приділити увагу таким моментам:

  • вибір субвертикалі. У різних регіонах різняться конверсії на певні офери. Наприклад, у країнах, які належать до Tier-1, захист від паразитів і боротьба з ними не є нагальними проблемами, тож у заливі на них немає жодного сенсу;
  • локалізація оффера. Щоб створити оголошення з правильною, живою мовою, не варто використовувати онлайн-перекладач. Програмний інструмент із цим завданням не впорається. Для цього вам знадобляться послуги професіоналів, які спеціалізуються на роботі з нативною рекламою. Великі партнерки зазвичай співпрацюють з хорошими, грамотними перекладачами. Зверніться по допомогу до менеджера такої програми, він підкаже вам, як зв’язатися з фахівцем;
  • оптимізація інтернет-ресурсу. Погано оптимізовані сайти занадто довго завантажуються. Проблеми із завантаженням здатні стати причиною падіння конверсій, оскільки потенційні клієнти залишатимуть сайт, не доходячи до покупки;
  • копіювання промо конкурентів. Не варто плагіатити чужі промо. Ви повинні навчитися самостійно описувати свої офери. Щоб домогтися успіху, промо конкурентів можна використовувати тільки як приклад.
Читайте також:  Одіозна Лазуткіна яка відома проросійськими поглядами програла суд

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Comments links could be nofollow free.