Сб. Май 18th, 2024

Для ефективного виконання поставлених завдань канцелярське приладдя повинно мати високу якість. На законодавчому рівні є кілька стандартів, яким має відповідати канцелярія для можливості реалізації на ринку. Продукцію саме такого рівня можна знайти та купити в каталозі paperino.com.ua інтернет-магазину Paperino.

Нормативні стандарти

Канцелярське приладдя виготовляють відповідно до таких норм:

  1. відсутність на виробах з паперу плям, вм’ятин, дірок та інших ушкоджень;
  2. використання високоякісного білого паперу, зносостійких матеріалів;
  3. стійкість продукції до механічних ушкоджень;
  4. відсутність на товарах заводського браку у вигляді забруднень, потертостей, слідів клею та інших проблемних моментів.

До окремих канцелярських інструментів висуваються особливі вимоги щодо ефективного використання. Наприклад, автоматичні кулькові ручки мають забезпечувати чіткість написів без розтікання чорнила. Графітовий стрижень олівця повинен мати достатню жорсткість, щоб не кришитися та не ламатися під час використання.

Набір масляних ручок

Усі матеріали, з яких виготовляються вироби, будь то целюлоза, папір, пластмаса чи щось інше, проходять багатоетапний виробничий контроль. Вони перевіряються на безпечність – відсутність у складі токсичних та алергічних компонентів. Міцність матеріалів забезпечує тривале використання канцелярії без погіршення її первісних властивостей.

Маркування канцелярського приладдя

Українські державні стандарти передбачають нанесення на кожний канцелярський товар певного маркування. На продукті розміщується вся потрібна інформація – відомості про виробника, товарний знак, найменування, матеріали виготовлення, параметри. Коли йдеться про офісний папір, важливо знати його сорт, щільність, розміри, кількість листів у пакуванні. Якщо про ручки – кількість в упаковці, тип і колір чорнил.

Офісний папір

Не допускається продаж канцелярії, яка не відповідає зазначеним вимогам. Постачальники канцелярської продукції мають ознайомитися з якістю реалізованих товарів. Якщо замовники отримають вироби із заводським браком, продавець зобов’язується обміняти їх на нові позиції відповідно до Закону про права споживачів. Однак і покупець має зберігати канцелярію за правилами, щоб не допустити її швидкого виходу з ладу. Ці правила зазначаються на упаковці продукції, і їх слід обов’язково вивчити перед початком використання.

Читайте також:  Work visa to Bulgaria from visa-svit.com

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *