Пошук в базі знань

DuckDuckGo назвав 5 причин відмовитись від Google та Facebook

Більшість людей тепер знають, що такі компанії, як Google і Facebook, збирають і продають ваші дані. І все ж деякі люди досі думають: «І що? Мені нема чого приховувати». DuckDuckGo опублікував мультфільм, в якому описав 5 вагомих причин, чому ваша конфіденційність варта більшого, ніж ви думаєте! Pingvin Pro наводить адаптовану інформацію, а висновки кожен зробить самостійно.

5 вагомих причин DuckDuckGo:

Гіперцільова реклама. Коли ви блукаєте інтернетом, то бачите рекламні ролики та банери. Якщо вас щось зацікавило і ви перейшли за посиланням, то в подальшому ви постійно натраплятимете на рекламу з цим контентом. Якщо ви вважаєте, що така реклама не впливає на вас, то ви помиляєтесь. Google та Facebook дозволяють рекламодавцям проводити тести, які вивчають ринок і пропонують саме ту рекламу, на яку ви точно клікнете.

Пропаганда та дискримінація. Є ряд реклам, які змушують вас купити певні речі. Також вони можуть впливати на ваші політичні думки. Тобто Google та Facebook розділяють людей на маленькі групи і кожній з них подає різну цільову рекламу, яка шкідлива і вводить в оману. Такий вид дій з боку компаній заохочує людей до стереотипів.

Фільтр. Компанії маніпулюють вами у пошукових запитах і скеровують на що саме ви маєте клікнути. Все інше вони відфільтровують. Такі дії призводять до того, що всі люди при однаковому пошуковому запиті отримують різні результати видачі. А це призводить до втрати зв’язку з реальністю і розділяє людей у світі.

Вони зберігають усе. Google та Facebook зберігають історію пошукових запитів, історію браузера, покупок та місця перебування у той чи інший час тощо. І цю інформацію вони надають уряду для спостереження за користувачами. Для прикладу, торік Google розкрив персональну інформацію понад 200 тис. користувачів.

Погана угода. Google та Facebook – це одні з найприбутковіших компаній у світі. Все це завдяки розкриттю персональної інформації про користувачів. Чи не здається вам, що це несправедливо?

3

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *